6.Gym2_kid

AΣΚΗΣΗ ΙΙ: ...ώρα για γυμναστική!

Posted on 10 Οκτωβρίου, 2013 by admin

Παρουσίαση: ΑΝΝΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, PhD

Διατροφολόγος - Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής

 

...ώρα για γυμναστική!

 

1,2,3....πάμε...! Μόνο αυτό χρειάζεται να πεις για να ξεκινήσεις να τρέχεις...! Πάρε τους γονείς ή τους φίλους σου και ξεκίνα ένα χαλαρό τρέξιμο!

Θα δεις πόσο εύκολο είναι να ξεκινήσεις έστω και έτσι τη γυμναστική! Δε θέλει σκέψη, αλλά δράση!

Σε αυτή την παρουσίαση η κα Άννα Παπαγεωργίου, καθηγήτρια φυσικής αγωγής, σου δίνει διάφορες εναλλακτικές για το είδος των ασκήσεων που μπορείς να ακολουθήσεις στο καθημερινό σου πρόγραμμα

Μη ξεχνάς! Στόχος σου πάνω από όλα να αποκτήσεις μια δυνατή καρδιά, να έχεις αντοχή και δυνατούς μυς.  Σε αυτό σε βοηθάει πολύ η γυμναστική.  Το σώμα σου θα το δεις να αλλάζει σιγά σιγά, να είναι πιο καλοσχηματισμένο...και σε συνδυασμό με τη σωστή διατροφή θα δεις να χάνεις και βάρος.

60 λεπτά γυμναστικής κάθε μέρα είναι αρκετά για να βρίσκεσαι σε καλή φόρμα.

Συμβουλή:

Ακόμα και αν κάνεις γυμναστική στο σπίτι να θυμάσαι να κάνεις ζέσταμα στην αρχή για να αποφεύγεις τραυματισμούς στις αρθρώσεις και τους μυς και διατάσεις (αποθεραπεία) στο τέλος.

Σχετικά αρχεία